Menu

Klachtenformulier

Voor een zorgvuldige behandeling verzoeken wij u het klachtenformulier zo compleet mogelijk in te vullen. Wij verwerken uw persoonsgegevens zorgvuldig, vertrouwelijk en nemen hierbij de geldende privacywetgeving in acht.

Uw gegevens

Mocht het om welke reden dan ook niet lukken om het formulier te verzenden, neem dan contact met ons op.
Het ingevulde formulier wordt opgestuurd naar EBN B.V. U ontvangt dan zo snel mogelijk een ontvangstbevestiging en een referentienummer.

Klachtenprotocol SCAN boringen

In opdracht van EBN B.V. (EBN) worden zeven wetenschappelijke boringen uitgevoerd om de Nederlandse ondergrond in kaart te brengen voor het potentieel van aardwarmte in Nederland. Deze boringen vormen de volgende fase van het SCAN programma. In de eerste fase is de ondergrond in kaart gebracht met behulp van seismisch onderzoek, nu volgen wetenschappelijke boringen om te zien of het verwachte potentieel er ook daadwerkelijk zit.

EBN zet voor de uitvoering van de werkzaamheden aannemers in, maar blijft aanspreekpunt in geval van klachten. Veiligheid, zorg voor het milieu en het zoveel mogelijk voorkomen van hinder en overlast staan voorop bij het uitvoeren van de wetenschappelijke boringen. Wij doen er alles aan om de operatie zo soepel mogelijk te laten verlopen. Mocht u toch ontevreden zijn over de uitvoering van het onderzoek dan kunt u dit melden bij EBN.

Heeft u een klacht over de uitvoering van SCAN boringen?

De boring kan overlast veroorzaken in de omgeving, zoals lichtuitstraling, geluid, of verkeersoverlast. Heeft u een klacht en wilt u deze aan ons doorgeven?
Dat kan op drie manieren:

  1. Vul het klachtenformulier op de website in. Wij verzoeken u het klachtenformulier zo volledig mogelijk in te vullen. Vermeld in elk geval altijd: uw naam, locatie, complete contactgegevens, de datum en een duidelijke omschrijving van de klacht.
  2. Meldt uw klacht telefonisch via het telefoonnummer 030-2339022 u krijgt dan een medewerker van het EBN-projectteam te spreken. Tijdens de boring is dit nummer 24 uur per dag 7 dagen per week bereikbaar. Voorafgaand en na de boring (u herkent dat doordat er een boortoren staat) is dit nummer bereikbaar tijdens kantooruren.
  3. Meldt uw klacht persoonlijk bij de portier van de locatie, deze zal zorgdragen voor het registreren van de klacht.

Afhandeling van klachten

EBN hanteert het volgende protocol voor de afhandeling van ontvangen klachten:

  • EBN bevestigt de ontvangst van de melding binnen 2 werkdagen;
  • Klachten worden geregistreerd in het klachtenregister* van EBN;
  • EBN onderzoekt vervolgens de klacht en neemt waar mogelijk maatregelen om de klacht te verhelpen;
  • Eventuele acties en/of maatregelen worden teruggekoppeld aan de melder en de klacht wordt afgesloten;
  • Indien de melder zich niet kan vinden in de afhandeling van de klacht dan kan hier melding van gemaakt worden via info@scanaardwarmte.nl. In een dergelijk geval zal EBN de klacht opnieuw in behandeling nemen.
  • EBN publiceert maandelijks een anoniem klachtenregister* op haar website.

*) Bij registratie, publicatie en rapportage van het klachtenregister geeft EBN geen persoonsgegevens door aan derden